პროექტის სახელწოდება:,,რეგიონები''
პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით:მოსწავლეები გაეცნობიან საქართველოს ყველა რეგიონს, მოიძიებენ ინფორმაციას მათი ტერიტორიების ფართობების მიხედვით, მოიპოვონ მონაცემები და ააგონ შესაბამისი დიაგრამები
პროექტის აქტუალობა:მოსწავლეებმა უნდა იცოდნენ რამ იქონია გავლენა საქართველოს ტერიტორიული მთლიანობის დარღვევაზე, რამ გამოიწვია მოსახლეობის მიგრაცია, ააგებენ დიაგრამას და მიხვდებიან რამდენად მოსახერხებელია რიცხვითი მონაცემების წარმოსადგენად დიგრამების ცოდნა
პროექტის მიზნები:მოსწავლეებმა მოიძიებენ შესაბამისი ინფორმაციებს, დაახარისხებენ , შეადგენენ მონაცემთა ცხრილს და ააგებენ შესაბამის დიაგრამას.
მონაწილეთა ასაკი 13-14 წელი
:
ვადები/ ხანგრძლივობა 2 კვირა
:
მოსალოდნელი შედეგები/ პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას: მოსწავლეები ისწავლიან ინფორმაციის მოძიებას, დახარისხებას, თანამშრომლობას, კომუნიკაციას,პრეზენტაციის გაკეთებას, , დიაგრამის აგებას.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:შესაბამისი ლიტერატურა,(კერძოდ გეოგრაფიის სახელმძღვანელო,) ენციკლოპედია,ისტორიის სახელმძღვანელო, ინტერნეტში ჩართული კომპიუტერი
პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები
)1) მოსწავლეებს ვყოფ ჯგუფებად და ვაძლევ შესაბამის რეგიონს ინფორმაციის მოსაძიებლად (კერძოდ, რამდენი რეგიონიც არის , იმდენ ჯგუფად)
:2)მოსწავლეები მოიპოვებენ შესაბამის ინფორმაციებს და შეადგენენ ცხრილებს (რამდენი იყო ტერიტორიის ფართობი და მოსახლეობა, თავიაანთ რეგიონებში)
3) შემდეგ ააგებენ დიაგრამებს ამ მონაცემების მიხედვით
4) გააკეთებენ დასკვნებს
საგნებთან/ საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:ისტორია, გეოგრაფია,ისტ-ი
პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი):ელისო გიოშვილი
ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა:eliso.gioshvili@gmail.com
პროექტის ვებ-გვერდი/ ბლოგი:http://ict2-eliso.blogspot.com/
პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით:მოსწავლეები გაეცნობიან საქართველოს ყველა რეგიონს, მოიძიებენ ინფორმაციას მათი ტერიტორიების ფართობების მიხედვით, მოიპოვონ მონაცემები და ააგონ შესაბამისი დიაგრამები
პროექტის აქტუალობა:მოსწავლეებმა უნდა იცოდნენ რამ იქონია გავლენა საქართველოს ტერიტორიული მთლიანობის დარღვევაზე, რამ გამოიწვია მოსახლეობის მიგრაცია, ააგებენ დიაგრამას და მიხვდებიან რამდენად მოსახერხებელია რიცხვითი მონაცემების წარმოსადგენად დიგრამების ცოდნა
პროექტის მიზნები:მოსწავლეებმა მოიძიებენ შესაბამისი ინფორმაციებს, დაახარისხებენ , შეადგენენ მონაცემთა ცხრილს და ააგებენ შესაბამის დიაგრამას.
მონაწილეთა ასაკი 13-14 წელი
:
ვადები/ ხანგრძლივობა 2 კვირა
:
მოსალოდნელი შედეგები/ პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას: მოსწავლეები ისწავლიან ინფორმაციის მოძიებას, დახარისხებას, თანამშრომლობას, კომუნიკაციას,პრეზენტაციის გაკეთებას, , დიაგრამის აგებას.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:შესაბამისი ლიტერატურა,(კერძოდ გეოგრაფიის სახელმძღვანელო,) ენციკლოპედია,ისტორიის სახელმძღვანელო, ინტერნეტში ჩართული კომპიუტერი
პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები
)1) მოსწავლეებს ვყოფ ჯგუფებად და ვაძლევ შესაბამის რეგიონს ინფორმაციის მოსაძიებლად (კერძოდ, რამდენი რეგიონიც არის , იმდენ ჯგუფად)
:2)მოსწავლეები მოიპოვებენ შესაბამის ინფორმაციებს და შეადგენენ ცხრილებს (რამდენი იყო ტერიტორიის ფართობი და მოსახლეობა, თავიაანთ რეგიონებში)
3) შემდეგ ააგებენ დიაგრამებს ამ მონაცემების მიხედვით
4) გააკეთებენ დასკვნებს
5)შექმნიან ერთობლივ ნამუშევარს და წარუდგენენ სკოლის საზოგადოებას
:საგნებთან/ საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:ისტორია, გეოგრაფია,ისტ-ი
პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი):ელისო გიოშვილი
ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა:eliso.gioshvili@gmail.com
პროექტის ვებ-გვერდი/ ბლოგი:http://ict2-eliso.blogspot.com/
No comments:
Post a Comment